C.

C.
@Hayalidiyelim
Dm kullanmıyorum..
Birilerini üzerek ilerlemeyi düşünüyorsanız eğer, şunu asla unutmayın; Allah kimsenin ağlayarak kaybettiğini, kimseye gülerek kazandırmıyor..
Reklam
Seni unutalı çok oldu, benim şuan ki savaşım, senin için yaptıklarımla..
Ben en güvendiğim yerden başım eğik döndüm..
Canın yanmış gülümsemişsin. Kimse anlamamış..
"Defalarca eleklerden eleneceksiniz, altın mısınız,bakır mısınız diye.."
Reklam