C.

C.
@Hayalidiyelim
Dm kullanmıyorum..
Ben küfür bilmem Hakedene susarım O anlar...!
Reklam
Öyle bir kıyamet koptu ki içimde..! Herkes seni Öldü sandı Sevgili...
Özgürlüğü çalmanın adı bu ülkede, Sevgi oluyor..
Dünyanın en uzun hüznü yağıyor. Yorgun ve yenilmiş insanlığımızın üstüne..
"Ne güzel bir dua;
Rabb'im düşersem sen kaldır beni, kimsenin insafına bırakma beni.;
Reklam