BİLGE

BİLGE
@Hayatbosoyuzdencos
Gökyüzündeki Begonya kuzummm @25kurus karimm
Beni tanımak mi istiyorsun işte ben...
Ben kendimi geliştirmeyi seven, hayata karşı her zaman öğrenme isteğiyle yaklaşan biriyim. Yaşadığım her olayın bana bir şey kattığına inanırım ve karşılaştığım zorluklardan bile kendime ders çıkarmaya çalışırım. İnsan ilişkilerinde samimiyet ve güven benim için çok önemlidir. Bir ortamda önce saygının, sonra içtenliğin insanı gerçekten değerli kıldığına inanırım. Kendi hedefleri olan, ne istediğini bilen ve bunun için emek vermekten çekinmeyen bir yapım var. Kolay pes etmem; aksine zorlandığım zamanlarda daha güçlü durmaya çalışırım. Çünkü insanın karakterini en çok yaşadıkları şekillendirir diye düşünüyorum. Hayata karşı bakış açım, sadece bugünle sınırlı kalmadan geleceğe de değer katabilmek üzerine kurulu. Kendime olan inancımı koruyarak, olduğum kişiyi daha iyi bir noktaya taşımak için çaba gösteriyorum. Benim için önemli olan sadece bir yere gelmek değil, geldiğim yerde iz bırakabilmek.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok severken uzak kalmak mı daha zor hiç sevmediginin burnun dibinde bitmesi mi?
Saçma sapan cümlelerden hayatımı mahveden gülmelerden...
Yarın yks var...
Güle güle ölende var, Ölüp ölüp gülende, Sen her güleni yaşıyor mu sandın ...