Bir insana bağlanmanın başlangıcı anlaşılmak değil mi?
Arkadaşlık, dostluk, yakınlık, sevgi, insana gereksinme hep bu etkilenişin çevresinde gelişmiyor mu? Anlaşılmak, anlamak.
İnsanlar birbiriyle karşılaştığında neden bu kadar yakınma, neden bunca sıkıntı aktarılır diye düşünüyorum.
Belki de doğru dürüst yaşamayı beceremiyoruz da onun yansımalarıdır bunlar.
Belki de caddelerimizde yürüyen insanların yüzü ondan böyle asıktır.
Belki de yaşama sevincini yitirdik de farkında değiliz.
Erkek için doğru olanın kadın için yanlış olması çok normal. Çünkü o erkektir ve öteki kadın.
Ama hep erkek için doğal olan, kadın için yanlış oluyor.
Kadın için doğru olanın erkek için yanlış olduğu bir örnek yok.
Sorun sayılmayan sorun bu.
!