Meselenin en kötü yanı dinin,siyasi çıkarlar uğruna kullanılmasının meydana getireceği zararlardır.Dinî, siyasi amaçlara ve işlerine hizmet icin değerli bir araç kabul edenlere karşı ne kadar şiddetli eleştiriler yapılsa yine azdır.Bu tür utanmaz kimseler kendi itikat ve imanlarını kalabalıklardaki zavallıların duyması icin gırtlaklarını yırtarcasına bağırırlar.Esas amaçları bu uğurda ölmek değil, bunun sayesinde geçimlerini temin etmektir.Bu kimseler sadece siyasi bir fayda sağlamak icin İmanlarını bile satarlar...