Havva Y.

İnsanın doğası,insanın aynasıdır.
Sayfa 428·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Büyük bir günahkar olman konusuna gelince, evet, büyük bir günahkârsın. Senin en büyük günahın kendini boş yere öldürmen, kendini harcamandır.
Sayfa 402·Kitabı okudu
Acaba insanlar en çok neden korkar ?
- Ben senin önünde değil, insanlığın çektiği acıların önünde eğildim.
Sayfa 401·Kitabı okudu
Adalet arıyor o... Her şeyde adalet olması gerektiğine inanır ve bunu ister.... İnsanlarda adalet olamayacağını bir türlü anlamaz, bu yüzden de sinirlenir durur...
Sayfa 396·Kitabı okudu