Melek

Melek
@Hayvansever_birii
İçindeki çocuğu asla kaybetme.
Her yara birgün çiçek açacak. Rabbinin hatrına sabret
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dediler ki: “en azından seni daha güçlü yaptı.” Ama içimdeki çocuk sessizce cevap verdi: “Ben sevgi umuyordum hayat dersi değil. İhtiyacım olan teselli idi yara izleri değil..
İnsanlar sesini duyar Allah ise kalbini
Bu hayatta en çok kendime kızgınım. Ben izin vermeseydim eğer hiç kimse üzemezdi beni..