Adı çok çekici ama bomboş bir kitap diyebilirim maalesef. Yazarın diğer kitaplarını da almayı düşünüyordum fakat bu kitabı okuduktan sonra fikrim değişti, vazgeçtim.
Genel olarak güzel bir kitaptı fakat bir yerden sonra baymaya başladı; sanki instagramdaki kişisel gelişim postların birleşimiymiş gibi hissettirdi. Ona rağmen aktı ve bitirmek için zorlanmadım.
Heyecanla aldığım ama bitirmek için kendimi zorladığım bir kitap. Belki de bir günlük. Herşeye bu kadar negatif yaklaşması baya yordu. Bi de hayatında tek derdi alerji sorunları olan biri keşke yazmasaydı bu kitabı. Sicilia'da boş boş oturup çay içmesi daha verimli olabilirdi.
S*ktir EtJohn C. Parkin · Arunas Yayınları · 2019363 okunma