Habibee

Habibee
@Hbbisk01
Emin olma duygusunu çok özledim. Nereye elimi atsam hep şüphe
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Belki de herkesten çok kendimi özledim ben. Eski beni...
Bu yıl, kendimin en yıpranmış ama aynı zamanda en güçlü versiyonuyla tanıştım.
"Kendimde çok emeğim var."
"Kendinde çok emeğin var, bu kadar mütevazı olma."
"Verdiğin değerin karşılığını görmüyorsan, gördüğün değeri ver ki; herkes yerini bilsin!.."