Hediye aksoy

Hediye aksoy
@Hediye01
Yalnızlık bende saklı..
Bir gün, her gün geçtiği sokaklardan çılgın bir ambulansla geçerek hep gittiği hastaneye götürülüp orada ölecekti..
Reklam
Sabahatin Ali
Zaten yalnızlığımın sebebi kitaplardaki kahramanları Semtimde bulamayışım değil miydi...
Bazen olmuyor. Hatta o kadar olmuyor ki ; Ancak bu kadar güzel olmayabilir...🍂
Çok uzaklarda
Dalgınım biraz.. Gözlerim hep uzakta. Hep bir şeyler arıyorlar.. ama bulamıyorlar..
Bazı ölümlerin acısı hep yeni kalıyordu.!!