Dedeler sürekli geziyor. Kar, kış, yağmur, çamur demeden geziyorlar. Otobüsün %83 ü dede. Her duraktan en az 2 dede biniyor. Nereye gidiyor bu dedeler?
Bazen öyle anlamsız sıradan sözler alıntılıyorlar ki uygulamayı silesim geliyor. Ne yapıyorsunuz arkadaşlar Allah aşkına rastgele bir sayfa açıp ilk gördüğünüz cümleyi mi yazıyorsunuz. Lütfen yapmayın şunu tiksiniyoruz!!!