*“Rabbim… Kur’an’a elimi değil, kalbimi koydum ama yine de iyi bir kul olamadım. Ayetlerinle yıkandım, secdelerinle dirildim ama yine de eksik kaldım. Ne olur beni bırakma… Sen affedersen, affolunurum. Sen tutarsan, ayağa kalkarım. Sen seversen, sevilirim…”* 🌷
Kur'an'ın , "Onlar (insanlar ) içinde iman edenlere Sevgi bakımından en yakın olarak da 'Biz Nasarayız (Hristiyanız)' diyenleri bulacaksın..." övgüsüne ermişlerdir.
O, hiç kimseden nefret etmez, kin nedir bilmez. Onun yüreği sevgi dolu. Herkes için iyilik ve güzellik diler. Hiç kimseye kötülük düşünmez Ve etmez de...