G

G
@Helbest126
“Bir şey eksildi içimden; adı konulmadı.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Üslubu ağır bir zamandayız, insanların dinlemeyi unuttu."
“Bazı hisler, anlatınca eksiliyor.”
İyi Bayramlar
Kurban Bayramı’nın; gönüllere huzur, evlere bereket, kalplere merhamet getirmesini dilerim. Sevdiklerinizle birlikte sağlıkla, mutlulukla ve güzel hatıralarla dolu bir bayram geçirmeniz dileğiyle…
İnnâ fetahna leke fethan mubînâ.