✿هێلین.H

✿هێلین.H
@Heldem
Min û te bi hev ra soz danî...  Heyvbanû.ლ
Serê min li ku be ez li wir im
295 okur puanı
Nisan 2023 tarihinde katıldı
Dil ketimâ
Wek' serxweşekî bê hiş Ketime rêya çep û rast
Strana Kurdî
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Yaşam yaşandıkça anlaşılmasa öldükten sonra hiç anlaşılmıyor. O zaman anlaşılması için yaşamda anlaşılması gerekiyor sen yaşarken anlaman gerekiyor eğer yaşarken anlaman gerekiyorsa bu kesinlikle rutin bir yaşamda olmayacaktır."
Çareserî çûna Swîsreyê ye gelo
Îro hevalek hat odê. Ew ji Swîsreyê (İsviçre)hatiye û ji me re behsa wê derê dikir, li gor qaîdeyan divê herî dereng saet di 10 de razên. Dema ku wê dema razana min bihîst, min û keçikê tenê awirên xwe li hev dan.:d
Demsal♡
Tevî her tiştî, ew xweş bû.:)
Dağlarımız yeşerecek, görecek göreceksin.⊰⁠⊹ฺ