✿هێلین.H

✿هێلین.H
@Heldem
Min û te bi hev ra soz danî...  Heyvbanû.ლ
Serê min li ku be ez li wir im
295 okur puanı
Nisan 2023 tarihinde katıldı
Romalı cimrinin dediği gibi;
“Halk beni istediği kadar ıslıklasın, vız gelir bana! Ben evimdeki çekmecemde bulunan değerli şeyleri seyrederek, kendimi alkışlıyorum.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Devran bê guman vedigere
Bir zamanlar,zulme uğrayan kurbanlar, şimdi birer zulmedici olup çıkmışlardı, hem de o güne kadar gelmiş geçmiş en büyük zulmediciler olmuşlardı.
“Bizler, Tanrının zulme uğramış çocuklarıyız."
Müzik yapma ve dinleme yeteneğinin, insan ırkında konuşma yeteneğinden daha önce geliştiğini söylüyor. Müzikten, böylesine derinden etkilenmemizin sebebi belki de budur. Dünyanın daha çocukluğunu yaşadığı, üzerlerinde bir sis perdesi bulunan yüzyıllardan, ruhlarımızda birtakım belirsiz anılar kalmış olmalı.
Alıştırdınız ya bizi hep güzelden yanan yüreğe
.... özlemek ayıp değil kuşkusuz. Ama özlemin seli ırmak olup gözlere hücum edende Bir utanç sızısı bağdaş kurar yüreğe. Yarattınız ya ; yaşamın sırtından Yüreği ve beyni umut-inanç yüklü, Elleri karanlıkları eriten meşalelerle Geçebilmeyi, bacakları titretmeden. Gayrı özlemin ırmakları, Aşktan yana akar olur...