✿هێلین.H

✿هێلین.H
@Heldem
Min û te bi hev ra soz danî...  Heyvbanû.ლ
Serê min li ku be ez li wir im
295 okur puanı
Nisan 2023 tarihinde katıldı
"te efû nakim, min herî zede ji te hez kir çimkî!”
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
hevokek xweş:)
kirêya tenêtiyekê didim serê her mehê
hindik ma emro hindik ma emro hindik ma baş e ku mirin ne tenê bo xelkê ye
navê "xapîn"ê dayne li jiyana min
lê naxêr, êdî ji kesê hez nakim ji ber ku û lewre natirsim ji mirinê êdî li ser min naqîre xencera di pişta min da ku hemû rojên berê dixistin çarçoweyan