Geçmiş sahiden gelecekse,bir saatin içinde yaşıyor olmalıydık.Sürekli aynı dakikanın üzerinde gezen,aynı saniyenin içinde dönüp duran bir yelkovansak ardımızda neyi bırakacaktık ki? Ardımızda kalan bir şeyler olmalıydı bir şeylerden vazgeçmeli ya da aşmalıydık.Bunu yaparsak geçmiş değildir gelecek,gelecektir gelecek...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Güneşin lekelemeyi başaramadığı yarınlar,karanlığı benimseyerek kalplerimize oturttuğumuz bir gelecek ve başkasının gölgesi altında ezilmediğimiz bir asır için.Bizler için.