İnsanlar neden kötü alışkanlıkları daha kolay ve iyi alışkanlıkları daha zor edinirler? Bu soruya şöyle bir cevap verebiliriz: Eğer iyi tohumu güneşte bırakırsak ve kötü, çürümüş tohumu toprağa gömersek iyi tohum kuruyacak güneşte, kötü tohum ise hastalıklı filizler verecek ve sağlıklı meyve oluşmayacak. İnsanlar da bu şekilde davranır: iyilikleri ruhlarında saklayıp fizlizlerini büyütmektense açığa çıkarıp kaybediyorlar. Diğer yandan da günahlarını ve kötü taraflarını başkalarından saklamak için içlerinde gizliyorlar. Onlar, orada büyüyüp insanı kalbinden yok ediyorlar
Paragraf