Bay A.

Bay A.
@Helios35
Gezgin ,Fotoğrafçı, Kitapsever ,Öğretmen , Filolog,İzmirsever
İngilizce Öğretmeni
Lisans
İzmir
43 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Sensizlik çok güzeldi ,neden mi diyorsun ,senin kıymetini daha iyi anlıyorum ...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hayat bazen bize seçim şansı vermiyordu bilakis bizleri tamamen avucunu içine alıyordu...
Hayat çok basitti yaşamak için oysa yaşamı zorlaştıran gayet biz kendimizdik.
İçimizdeki değişimi başlatmak için okumalıyız yoksa yerimizde sayarız.Ertesi gün aynı biz olmamak için elzemdir okumak .
Hepimiz herşeyi gördüğümüzü sanıyoruz lakin hepimiz iki gözü gören körleriz .Üstelik kulağı duymayan sağırlarız .