00.00

00.00
@Hell17
Aşkın ben seni ölsem de affetmem-ölsede affetmem dedi öldüde affetmedi
Kalpben-kalphanım
Ayıp etmişim. Kayıp etmişim. Her güzel şeyi kırıp dökmüşüm. ben çökmüşüm ben çökmüşüm.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Başlangıcıyla hikayenin seyiri tamamen farklı okudugunuzda seveceğinize emin oldugum seansın eğer okuma artarsa birkaç bölüm eklemeye devam edicem suan kitap 20 bölümlük devamı var yani talep gelirse devamını da yükleyeceğim ama lütfen kitabı bir inceleyin çünkü aksiyon gerilim aşk savaş düşman gizem hepsi var . 6. Bölümden bir kesit Sara hızlıca mezarlığa girdi ezzgiyle vedalaşacaktı büyük ihtimalle bendeardından girdimo mezarın başına oturdugunda bana arkası dönüktü ..” ezgim... bugun ikimizinde kötü anılarını siliyorum bu zmaan kadar ikimizide kötü anılarımızla acı çekerken hatırladım.ama artık bir mezar daha açıyorum alinin annesinin senin ve benim kötü anılarımızı kalbimizden çekip o mezara gömüyorum. Artsonrasını midem almadı ama yaptfı sandiviçi yemiştim . “hiç konuşmayı denedin mi belki onu bir kere daha dinle kavganızın nedenini bilmiyorum ama sakık o günleri seninle son kez hatırlamak istiyorum son kez hatırlamanı istiyorum son kez alinin ve annesinin hatırlamasını istiyorum... bana kızgın mısın kardeşim? Seni kurtaramadıgım için seni o gün tutamadıgım için sen orda kanlar içinde yatarken sadece izlediğim için kızgın mısın bana. Özür dilerim orda öyle baktıgım için birşey yapamadıgım için ama kızma bana olur mu benden nefret de etme beni sevmede çünkü haketmediğimi biliyorum seni o gün babam değilde ben öldürmüşüm gibi hissediyorum “ dedi ezgiyle vedalaşırken bile beni ve annemi düşünüyordu nasıl kendini suçlayabilirdi nasıl kardeşini kendisi öldürdüğümnü düşünebilirdi?“ kalbim ağırlaşıyor ezgi nefes alamıyorum boğuluyorum gitmesen olmaz mıydı kalsan olmaz mıydı senden sonra hiç bir şey güzel olmadı ki. O gün belkide ben ölmeliydim sen değil . sen o evin içindeki lambaydın içini aydınlatan ama sen gittilkten sonra o lamba yanmadı ki benim evim kalmadı
Doğruları yapmaktan bıktım kafama eseni yapıyorum.
Doğruları yapmaktan bıktım beni yanlışlarımla kabul eder misin? Sana sadece kalbimi verebilirim beni ben olduğum için de sever misin Anlayamıyorum hayır anlayamıyorum bağlanıyorum sana bağlanıyorum ama bir anda çekip gider yanlış mı acaba benim sınavım da mı sen yanlışsın? Doğruları yapmayı bıktım beni yanlışlarımla kabul eder yanlış mı?sana sadece kalbimi v?erebilirim beni ben olduğum için de sever misin? Anlayamıyorum hayır anlayamıyorum bağlanıyorum sana bağlanıyorum Ama bi anda çekip gider yanlış mı? Acaba benim sınavım da mı sen yanlışsın
Müzik
Normender-bulmazdım
Hakkın var aşka inancımı kaybedebilmek için senden senden iyisini bulamazdım hakkın var çünkü hayatımı mahvedilmek için senden senden iyisini bulamazdım bulamazdım yok
Müzik
Normender-bulmazdım
Ben artık insan sevmiyorum.
Müzik