00.00

00.00
@Hell17
Aşkın ben seni ölsem de affetmem-ölsede affetmem dedi öldüde affetmedi
Herşeyini almış,evi terk etmişti. Gitmez demiştim. Gitti.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O iple kendini astıgında kaç yaşındaydın?
"Alaz dinle..." "Altuğ ,adım Altuğ!" "Ee nolmuş yani anladık adın Altuğ. Ben de zaten Juliet olup sana 'inkar et babana değiştirsin adını ' demiyorum farkındaysan."
Hiçbir şey olmamış gibi davranabilirim ama aslında çok şey oldu
Ben herkes değilim ama sen benim için herkes gibisin.
-Altuğ? -Bana öyle seslenme -Herkes sana böyle hitap etmiyor mu? -Evet -O zaman sorun ne? -Sen herkes değilsin