Helinn

Helinn
@Helliiinn
İncelik... sensin bütün zamanların açık yarası.
Ya siz, Nasıl bilirdiniz çocukluğunuzu ey cemaat? Nasıldı Öldürdüğünüz birinin cenaze namazını kılmak?
Reklam
Yeniden doğmuş olurdum oysa, Öldüğümü sandıklarında, Yalnızca kâğıtlarda iyi koşan bir at olarak.
Vasiyetimdir: Dalgınlığınıza gelmek istiyorum Ve kaybolmak o dalgınlıkta.
Gülümsedim o sıra, Bazen sevinirim, Sevinmek nedense hep yedi yaşında Ve ah.. dedim sonra, Ah!
Mutsuz olduğunda insanlar, Yok olurmuş bazı dakikalar.
Reklam