📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Son zamanlar okuduğum en en iyi kitaplardan birisiydi.Çoğu aşk romanlarında aşk iki kişiye bağlı oluyor fakat bu romanda 2 kişiye bağlı değildi. Tristan gerçekten aşıksa sevdiği kadının çocuklarınıda sevme ve kendini onlara kabul ettirmek zorundaydı.Çapkın bir erkekken hiç beklemediği halde hayatında ki tek eksik bir aile olduğunu fark ediyor. Kitabın hissettirdiği duyları kelimelere dökmek çok zor. Başkasının çocuklarını kendi çocuğun gibi sevmek kabullenmek bu hayatta ki en zor şeylerden biriyken Tristan bunu mükemmel bir şekilde yapıyor. Hissetirdiği duyguları uzun zamandır hissetmemiştim. Ayrıca çok fazla romkom kitap okuyan ve dizi izleyen birisi olarak gönül rahatlığı ile söyleyebilirim ki hiç bu kadar gülmemiştim Tristan ve çocukların tanışmasını okurken dakikalarca kahkahalarla güldüm.