Konuşmadan anlaşılmayı beklemek gibi bir hakkı yok insanın. Bağırmadan duyulmak gibi küçük lüksleri yok. Tek bir dilek hakkım olsaydı , ben bunu isterdim hayattan…
Bir yere ya da birine ait hissetmek , bir kelimesi yerine biz kelimesini kullanmanı sağlayacak bir yerde en azından bir kişiyle birlikte olmak , çok ağır yüklerin altında bile daha hafif hissettirir insana…