Yıllardır evdeki kitapligimda olup okumadigim kitaplardan yalnızca biriydi .1k da yapilan alintilardan hoşuma gidip okumaya basladim kitabı teşekkürler 1k ailesi 😊
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok kitap okumak değil de kaliteli kitap okumak gerek Azizim.... Ömrümüz tüm kitapları okumaya yetmeye bilir..... Hayatımıza alacağımız insanlari özenle seçtiğimiz gibi okuduğumuz kitapları da özenle secmeliyiz. Çünkü kitaplar cansız gibi görünen canlı varliklardir. ....
Dürüstlük ; kişinin ne okuduğu nerden eğitim aldığı ile ilgili bir kavram değildir. Ben artık kimseye inanamiyorum , güvenmiyorum çünkü insanlar artık kendilerine de başkalarına da dürüst değiller.