Siyasi olaylara sadece değinilmiş. Ortaya koyulan yeni bir bilgi yok. Kitabın yarısı, diğer yarısının tekrar edilmesinden ibaret. Okunmasa da olur. Paranıza yazık
II. Sultan MahmudYılmaz Öztuna · Babıâli Kültür - BKY · 2006176 okunma
Giriş dönemiyle ilgili bilgiler çok eski olduğu için gerçeği ifade etmiyor. H. İnalcık'ın çalışmalarıyla takviye edilmeli. Üstüne araştırma, yalnızca batı kaynakları üzerinde yapıldığı için İmparatorluğun Batıyla ilişkileri ele alınmış. Haliyle Doğu faaliyletlerini de nerdeyse hiç ifade etmiyor, şöyle bir değiniyor. Zaten N. Jorga, Türkçe bilmiyor. Sırplarla ilgili bilgeleri, okurken isimleri sürekli karıştırmak mümkün. Derin bir araştırma için okunmalıdır