Hani Diyorum...
Elimizde bir fırça
Ruhu kararanların yüreklerini
Gökkuşağına boyasak mı ?
rengârenk.
Hani diyorum.
Şimdi soğuktan üşüyenler var ya,
Şu doğmayan güneşleri mi doğdursak
Isıtsın ışıkları ile dünyayı...
Herkes dedi merak içinde, ölümden sonra hayat var mı diye?
Boşuna düşünürler, sanki hayat varmış gibi ölümden önce🍻
music.youtube.com/watch?v=yntTfph...