İnsan nasıl gökyüzüne baktığı zaman,
Bu sonsuz evren içinde küçük ve çaresiz bir yaratık olduğunu anlarsa,
Güzelliğinde bana aynı şeyleri düşündürüyor.
Gün oluyor mavilerde, gün oluyor kırmızılarda, gün oluyor karalarda yaşıyorum seninle..
Dudaklarında çıkan her kelime suya bir taş atmışcasına büyüyor içimde...
Nereye gitsen kulaklarımda o yarı karanlık çocuksu sesin..
Sonra kendine has kokun, kokuların en çıldırtıcısı, en tahrik edicisi
Ve gözlerin…
Esmer bir akşamüstünün serin hüznünü getiren gözlerin..
Görebildiğim, duyabildiğim her şey bana seni sevmeyi söylüyor....
music.youtube.com/watch?v=sK5gOzP...
Gecenin deminde içimdeki fırtınayla tek dal sigaram ve müzigimle sana yazıyorum bu satırları "gülüşü güzel kadın" biliyorum bazı şeylerin dönüşü olmaz olsada eski rayına oturmaz keşke bunları bilmesem sonuçları bilmekte yoruyor insanı bir yanım sen diğer yanım koparıp atmak istiyor yola devam etmek istiyor ama inan beceremiyorum bu soğuk kasvetli monoton yaşamda ileriye gidemiyorum kısır döngü gibi sonumu düşünemiyorum bazen diyorum ulan gelsin gelsin ya!!! hayatın bütün yükleri sonra bir bakmışım altında ezilip kalıyorum ve senin yüzün beliriyor o an bütün yükler kaybolup gidiyor hayatta oldugumu unutuyorum derin bir duyguya dalıyorum gözlerin, utangaç hallerin özellikle gülüşün şuanda olduğu gibi yüzümü tebbesüm sarıyor ta ki gerçeğe dönerken sonrası malum sigara yakıp yad ediyorum eski günleri... Her ne kadar bunları yazsamda acıklasamda faydası yok "kendine iyi bak gülüşü güzel kadın''
music.youtube.com/watch?v=fISEExn...