Ümit

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her taraf battı,her taraf dağıldı. En kötüsüde pencere önündeki çiçekler soldu, sen ölünce anne onlar bile dayanamadı yokluğuna..
Düşünceler efendim
Bugün şöyle bir şey düşündüm. Okuyuculardan okumadıkları kitapları cüz’i miktara satın alıp, cüz’i bir miktarla diğer okuyuculara sunabileceğim bir Instagram hesabı oluşturma fikri sizce nasıl olur?? Merak ediyorum düşüncelerinizi !!