Belki de anlam, hayatın kendisidir; tüm inişleri, çıkışları, sevinçleri ve kederleriyle bir bütün olarak onu kucaklamaktır. Her anın biricikliğini fark etmek,şükran duymaktır.
Empatik dinleme, ilişkileri derinleştirir ve yanlış anlaşılmaları azaltır. Başkalarının hikayelerine kulak vermek, kendi dünyamızı zenginleştirir. Sessizce dinlemek,bazen en iyi cevaptır.