Nur

Nur
Okuyarak öğreneceksin ama severek anlayacaksın.
"Her şey yolunda gitmese bile diğer insanlarla aranda bir bağ kurarsın ve sonunda elinde kalan tek şey de budur, bağlar."
Reklam
"Söylemeliyim, bittiği için rahatladım: Ve sonunda hissettiğim tek şey acımaydı Daha fazla yaşamak için olan isteğe. ... Elveda. "
"Kalbinin bir tarafı onu istiyor, diğer tarafı ise kendini koruyordu. "
"Eğer yalnızlığı anlayacak biri varsa, o da ay olurdu."
"Aşk çoğu zaman Kalmak için bir cevap. Çok nadiren Gitmek için bir sebep. ipi brrakıyorum Ve süzülüp gitmeni izliyorum."
Reklam