Psikopatlığın iyi bir analizi olmuş; üstelik Bir nörobilimcinin kendisinin keşfine doğru yapılan hem içsel, hem dışsal bir yolculuk. Beynin gizemlerine ve çalışma eylemlerine meraklı olanlar (biraz da nörobilim hakkında bilgisi olanlar) mutlaka okumalı..