Kitaba o kadar beklentiyle başladım ki bütün beklentimi de fazlasıyla karşıladı. Şu kitaba kötü bir yorumu olan gelsin benimle konussun yani. Herkese önerdim herkese okuttum sizde okuyun okutturun. O kadar ters köseydi ki. Gerci, McFadden'in kitapları hep beklenmedik bir şekilde sonuclanıyor ve kendine hayran bıraktırıyor. İkinci kitabını gördügüm gibi beklemeden aldım planımda kitap almaj yoktu aslında ama bu kitaba puanlar az pisman olmazsınız.
Harika bir kitaptı. Her sayfasını teorilerle, süphelerle ve heyecanla okudum. Bir sayfa daha diye diye 3 günde bitirdim. Genclik kitabı olmasına ragmen içinde aşka çok yer verilmemesi gercekten bir cinayet kitabı olması da cok guzeldi. Hele ki son sayfaları ortaya cıkan olayları agzım acık gaza gelerek gece nasıl okudugumu hatırlıyorum. 2. Kitap elimde sabırsızlanıyorumm