H.Özel

H.Özel
@Hilal110
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir başkasının yaşamı konusunda yargıda bulunmak bana düşmez! Bir tek kendim , yalnızaca kendim için bir yargıya varabilirim, bir şeyi seçer ya da yadsıyabilirim.