Bu gün Jung'un kara kitaplardan kesitler bulunan arketip,gölge,maske,mit,benlik,ruh..konualan bir kitabı bitirdim.Dort beş yıldır bu konular üzerine okumalar yapıyorum.Ruyalar,rüya analizleri kendini tanıma.. Bu gün Doga Üstü Olmak'kitabına başladım.Daha önce yarıya yakınını sesli kitap olarak dinledim.Kitap güzel çalismalar yapılırsa fayda görülür,belki biz iyilesiriz,lakin Jung'un yaptığı çok başka bir şey..Jung kendi içimize,kendimizi tanımaya,okumaya çağırırken Dispenza kendimizden çıkmaya yeni bir varolus tasarlamaya çağırıyor.Hangisi zor çok düşündündum.Jung bilinç dışından bahsederken,Dispenza'nin anlattıklarından yola çıkarsak,üst bilincimizde aslında bilinç dışınin kolektif bilinç dışına bağlı olduğu gibi daha büyük bir şeye bağlı.Yine de maksat yolculuksa,Dispenza'nin çağrısı bizi Simurg hikayesindeki ilk vadiden çıkarmaz gibi gorunuyor.Jung ise bizi zirveye çıkarır ve,geri dönüp diğer kuşlara rehberlik eder.Üst benlik varken benin yok olusunu anlatir.Kalbim.Jung derken bir yanımda ikisini bir edip orta bir yorumda bulunsak nasıl olur?Belkide gelecek bu iki fenomenin birlikteliginden bambaşka bir yöne evrilecektir.