Nefret ettiğim bir şey daha varsa, o da insanların kendinizi berbat hissettiğinizi bildikleri halde neşeyle hatırınızı sorup, “iyiyim,” demenizi beklemeleridir.
Sylvia Plath
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok uyurdum,
Sabahı olmayan gecelerde.
Hiç aksatmazdım verilen mahalli görevlerimi.
Çok güler ve çok fazla rol yapardım sevilmek için.
Ama uyumadım.
Hep aksattım görevlerimi.
Az güldüm ve rol yapmadım.
~izdiham ~