Keşke bir yol daha olsa
Yeniden tanışsak seninle
Yine aynı ilgi alakayla dinlesek birbirimizi
Yine şiirler okusan bana o temiz sesinle
Ne olurdu yine konuşsaydık?
Neden değiştik ki?
Neden sustuk ki?
Sanki söylenecek söz yokmuş gibi
Oysa hiç konuşmamıştık bile
Hiç bilmiyorduk birbirimizi
Ne olurdu yine konuşsaydık?
Ben şimdi böyle mi olurdum?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Duygularıma esir oluyorum seni görünce İnsan bin kere mi yanıyor bir kere sevince
Ruh bedenden ayrılıyor çekimine girdim
Bin kere daha yandım ama canım gördüğüme sevindim"
youtu.be/Z88WknLs9GI
Seni düşlerken bile gözlerimi gözlerinden kaçırıyorum
Nasıl anlatılır ki bu çaresizlik?
Israrla hep seni konuşmak istiyorum
Seni gördüğüm herkese anlatmak istiyorum
Akan suya anlatmak istiyorum seni
Herkesi nefret ettirircesine anlatmak istiyorum
Seni sana anlatmak istiyorum mesela
Dinlerken çattığın kaşlarının ortasındaki çizgiyi görmek istiyorum
Anlattıkça dudaklarının merakla kıvrılışını seyretmek istiyorum
Avuç içindeki çizgilere bakmak istiyorum mesela
Seninle hesabı ödemek için tartışmak istiyorum
Yüzündeki azarlayan ifadeyle bana bakışlarını görmek istiyorum.
Hiçbir hesap kitap olmaksızın sevmek istiyorum tamamen saf ve temiz.
"Baharda bir tomurcuk
gibi patlayan öfkedir umut
barajını yıkan bir ırmaktır
açılır serpilir
ve büyür kıyısında sevda
Emzirir aşkı
emzirir ve büyütür gül nakışlı sabırlardan
ferhat’ın direncini
bin yılların sabır taşını çatlatırlar
açar bin yılların kapısını"
Ahmet Telli