Her kaygı atağı geldiğinde içimde daha çok karanlık hissediyorum.Halbuki benim bu yaşlarda gelecek hayallerim olması gerekirdi.İyi bir maaşla geçimini sağlayan mütevazi bir hayat yaşayan bir insan olmam gerekirdi şimdiki geldiğimiz noktada olmamamız gerekirdi.