нιℓαℓ sεzgιη

нιℓαℓ sεzgιη
@Hilalsezgin
Kendine okur. Belki bir gün, bir kitabın en güzel cümlesinde buluşuruz seninle. -H.S.
“İki ayrı kimyaydık ve bir arada bulunmamız mümkün değildi. İnsana koyan da buydu. Ait hissetmediğin bir yerde kendine bir aidiyet yaratmak.”
Sayfa 50 - The Kitap·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Mutlu olmaya çabalayan mutsuz insan kadar yürek burkan az şey vardır.”
Sayfa 48 - The Kitap·Kitabı okudu
Uzun zamandır hissettiğim bu sanırım
“Ne zamandır insan içine karışmadığımdan mimik yapmayı bile unutmuştum.”
Sayfa 45 - The Kitap·Kitabı okudu
“Zaman hayatımızdan ne çok şey süpürmüştü. En çok da neşemizi…”
Sayfa 18 - The Kitap·Kitabı okudu
Puan vermedi·124 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2026 48. kitabı
Sait Faik Abasıyanık
7.8/10 · 4.268 okunma