Şimdi bu iletinin altına öyle bir şey yaz ki tam bir ay sonra gene paylaşacam ve senin ne yazdığını o anki duygunu ve fikrini ne olduğunu sana hatırlatacam bakalım ne yazıyorsun ve nasıl bir ruh haline giriyorsun birlikte görelim
Bu bir doğaçlama deneydir
Insanların anlık duyguları gerçekten anlık mıdır?😊
Son cumle komik oldu ama ne yapalım...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Uzun zamandır akışınıza şahsiyet başlıklarıyla düştüm bundan şikayetçi olanlar artık rahatlayabilir bitti çünkü 😀
Nedir bu şahsiyet çok kısa değinmek istiyorum.
12 bölümlük internet dizisi. Tv dizileri malumunuz köşkler de yaşayan zenginler, portakal suyundan bir yudum alıp hızlıca holdingine koşan iş adamları, bunların dünyasına girmeye çalışan fakirler, evli erkeklerin metresi olan kadınlar, aşk adı altında şiddete maruz kalanlar, üçüncü kişilerin olduğu ilişkiler kısacası bizden olmayan hayatlar....
Bu dizi belki de tam da bizden olan çürümüşlüğü anlattığı için bu kadar beğenildi. Tek suçu cinsiyeti olan 14 yaşındaki Reyhan'nin yaşadıkları ve toplumun bozuk namus algısını küçük bir kasaba olan Kambura'da yaşayan halk üzerinden son derece çarpıcı ve gerçekçi bir şekilde anlatılmış.
#36201974
Gazetelerin üçüncü sayfa haberinde, tvlerde gördüğümüz taciz ve tecavüze uğrayan bizden biri olan Reyhanı, Reyhanları unutmamak dileğiyle...
Çünkü çok kolay unutan bir milletiz #36204727
Bizim gerçeğimiz bunlar ne yazik ki...
Adaletin olmadığı yerde adaleti kendince sağlamaya çalışan, tecavüzcüleri öldüren Agah karekterini ben çok sevdim. Çünkü tecavüze susmak şahsi bir mesele değil şahsiyet meselesidir.
#36167228 taciz ve tecavüze sessiz kalan şeytanlar olmayalım.
Belki bir yerlerde Agah Beyoğlu olmamızı bekleyen bir Reyhan vardır...
*Dipnot düşmek istiyorum :))
Senaryosunu Hakan Günday yazmıştır. Nevra Karekterinin hatırlama süreci yaşayış replikleri bana Kafka'nin Dönüşüm kitabını hatırlattı. Müzikler ve sahne dekorları,çekim açıları çok başarılı. Böyle edebi içeriği bol bir dizi görmek beni açıkçası mutlu etti. İzleyeceklere şimdiden iyi seyirler. :))