Cahit Zarifoğlu:
"Koskoca şehrin hiç gelmediğin sokaklarında bile seni görme umuduyla etrafa bakmanın nasıl hissettirdiğini bilmiyorsun..." Diyor.
İnsan yaşayabilecekken yaşayamadıklarına üzülüyor aslında. Belki de insanı, bizleri bu hayatta en çok yaralayan şey de bu... Yaşayabilecekken, yaşayamadıklarımız.
Gerçekleştiremediğimiz hayallerimiz.
Bir de o hayaller avucunuzun içinden kaçıp gitmişse.