Ahmet Sever hakkında farklı rivayetler olsa da okumaya değer bir kitap olarak görüyorum. Dönemin c.başkanı danışmanı olarak ister istemez önemli olaylara tanıklık yaptığını düşünmemiz çok normal. Yazdığı herşeyde doğruluk payı olmasa da farklı açılardan bakmamızı sağlıyor.
Arkadaşı Hansen'in intiharından sonra onun hayatı hakkında neredeyse hiçbir şey bilmediğini fark eder ve tıpkı kendisi gibi babasının ölümünü aydınlatmak isteyen kızı Eva'yla bu intiharın izini sürmeye başlar.
Okurken biraz zihin dalgınlığı yaşayabilirsiniz. Betimlemeler ve bölümlerin birbirinden uzak oluşu okurken sizi zorlayabilir. Pek etkisi olmayan ve okuduktan sonra yarıda mı kaldı kitap diye düşünüyorsunuz...