İnsanlar yerine kitap sevmeye tercih eden biriyim işte..!
Kim bilir…?Belki bir gün kitap gibi kokan birini bulurum.
(Dünyayı güzelleştiren şeyler var!
mesela kitap kokusu.)
Her zaman her şeyin çaresi vardır ve her şey geçer.
Bu hayatta her şeye alışacağım ama insanların çok vicdansız çok kötü çok pis ve karektersiz olduğunu her gördüğümde şaşırıyorum bunlara hiç bir zaman alışmayacağım sanırım