İnsanlar yerine kitap sevmeye tercih eden biriyim işte..!
Kim bilir…?Belki bir gün kitap gibi kokan birini bulurum.
(Dünyayı güzelleştiren şeyler var!
mesela kitap kokusu.)
Her zaman her şeyin çaresi vardır ve her şey geçer.
Özlem çok pis bir duygudur 🥲
Eski günlerimi çok özlüyorum çok 😔
Hayatımda hiç bir şey eskisi gibi değil, evet şimdiki hayatım kötü değil, iyidir Allaha şükür ama yine de eskiye özlemeden edemiyorum 🥹
Eğer hayatında (Babam geldi) evdeki elektrik şeyleri bozulunca (Baba bunlar bozuldu yapar mısın) ( Babam gelsin halleder) ( Baba geç kaldım beni bırakır mısın) (Baba param kalmadı) gibi cümleler kuruyorsan demek ki çok şanslısın 🥹
Babalar iyi ki varlar 🤍