İnsan ne tuhaf varlıktır….Bu dünyada kalıcı zannediyor kendini oysa sadece bir misafir olduğunu hep unutuyor sahi kötü bir yere misafirliğe gittiğimiz zaman diken üstündeyiz ama bu iki günlük dünyada çok rahatız sanki burda ebedi kalacakmışız gibi davranıyoruz….