Fatma Paslanmaz

“… Kendimize aşık olduğumuz için tahammülümüz yok masalın gerçek eliyle yıkılmasına, gerçeğin masalı yok etmesine…”
Sayfa 57·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“… Çünkü onların aşık oldukları sevgililer, içlerinde yontlukları bir sen heykelinden ibarettir …”
Sayfa 56·Kitabı okudu
“… Çünkü aşk bir Pygmalion düşüdür. Oluşturulan imaj (suret) karşısında kehanetin gerçekleşmesi beklentisi ve büyük geri dönüş…”
Sayfa 56·Kitabı okudu
“… Lâkin iade ettiği bütün sükûnete rağmen af, aşkın külliyatı içinde en pahalı makamdır. Bedeli bizatihi aşkın kendisidir çünkü …” 
Sayfa 54·Kitabı okudu
“… Ne olur biraz küçülsem. Biraz sadeleşsem. Biraz ayıklayabilirsem kendimi. Biraz azalsam. Şarkıları bu kadar çabuk eskitmesem. Romanlara bu kadar kolay dudak büyütmesem. Şiirleri tüketmesem. Güzellik sıradan bir şeye dönüşmese. Daha fazla hayranlık duysam. Biraz şaşırsam…” M
Sayfa 37·Kitabı okudu