Kadife Oral

"Ne mutlu olmayı,ne de bu Dünya'ya uyum sağlamayı amaçlıyorum.Ben sadece bir "sanatçı" olmak istiyorum.Çünkü başıma gelen her şey beni bir solukta boğarken,yazmak nefes aldırıyor.İnsanlar bu tutkumu çalamayacaklar."