Ne yaşadığımız önemli değildir..
Yaşadıklarımızın ne hissettirdiği önemlidir..
Ne yaşayacağınızı seçemezsiniz, ama yaşadıklarınızı nasıl yorumlayacağınızı seçebilirsiniz.. Yaşadıklarınızı yorumlama biçiminiz, hislerinizi ve tepkinizi inşa eden şeydir..
Bibliyoterapi, "Zihin ve Tutum" bölümü..