Osmanlı'nın yapması bunun doğru olduğunu göstermez. Yanlış yanlıştır, kim yaparsa hakikat değişmez.. Allah Resulü dine eklenen yenilikleri dinden sapma ve ateşe girme olarak vasfetmiştir. İman edenler Allah Resulüne itiraz etmeden tabi olur, sözünün üzerine söz söylemezler. Biz Osmanlı vb mercilere değil, Allah'a ve Resulüne iman ve ittiba etmekle memuruz.. Gerisi laf kalabalığından başkası değildir.. Hayırla kalın..