metafor

Ölmüş bir sanatçının şarkısını dinlemek ayrı bir hüzün katıyor bana.
1000Kitap
Reklam
Pdf okurken yukarıdan gelen bildirimler, bir gidin lütfen.
1000Kitap
Sabahattin Ali 'yi bile siyasal oyunlarınıza alet ediyorsunuz yaa! :D Birşey demiyorum yani diyemiyorum. O milyonların yararına olsun sözünü dirilip şu an söylemedi. Demekki onun zamanında da sizin istediğiniz gibi değilmiş. Mesela doğum gününde şöyle yad edelim: "Sabahattin Ali'nin katledilmesinden kısa bir süre önce, 5 kasım 1948'de "Zincirli Hürriyet"e yayınlanması için gönderdiği yazısının başlığında "Asıl büyük tehlike bugünkü ehliyetsiz iktidarın devamıdır" diyerek CHP'yi ağır bir şekilde tenkit ettiğini biliyor muydunuz? Ya aynı yazısından şu cümlenin çıkarıldığını? "Kötü idare ettikleri milleti komünizm tehlikesinden kurtarmak için yabancıların ianesini bekleyen kimseler ile besleyemediği için o. yapan karısının namusunu dostlarının yardımıyla temizlemeyi arzulayan adam arasında hiç bir fark olmadığını bu millet pek iyi anlıyor." ( imgyukle.com/i/LbfBQh ) Sabahattin Ali bu yazısından yukardaki cümle çıkarılmasına rağmen öldürüldükten sonra da yargılanmaktan kurtulamamış, CHP zulmünden mezarda dahi yakasını kurtaramamıştır. Kaynak: Atilla Özkırımlı, "Öldürülüşünün 30.yılında Sabahattin Ali dosyası", Birikim, sayı 38, Nisan 1978, s.17" İyi ki doğdun Sabahattin Ali
1000Kitap
Şu "emreninduygusu , duygununemresi" vs. gibi nicklerinizi gördükce gülüyorum.
1000Kitap